fredag.

2009-09-04 @ 19:41:44

Well... förkyld var det... I tisdags (förra upd:en) visade det sig att jag hade 39,6 graders feber. Det kändes stabilt liksom. Inte förmycket inte förlite. Nä men helt seriöst svettas och frysa om vartannat är inte najs. Nu är jag feberfri (yuppii) men näsan blir mer och mer täppt och rethostan börjar komma fram. De gillar vi!
Drogar Sex and the City gör jag också tillsammans med en flaska vatten och lite halstabletter. Fina fisken. And yes, det händer väl att jag ibland är lite uttråkad & jag har funderat på att göra läxhögen lite mindre men njääää SATC, veckorevyn, vindruvor och soffan känns lite bättre för en utmattad kropp!
Så, dags att återgå till TVn. See yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0