20Okt. 2009: Fortfarande uttråkad

2009-10-20 @ 20:35:32

Har du sett din bästa vän/vänner gråta?
Jo, alla fem.
Vilka vitaminer åt du när du va liten?
Sånna där droppar.
Vad åt du senast?
Ris och kyckling"gryta". yummi
Har du fått någon komplimang idag?
Nixy
Har du varit med i en rättegång?
Nixy igen
Är du polare med grannarna?

Va polare med Jenny när jag gick i fyran/femman. Nu hejar vi ibland i korridoren men inte mer än så.
Vilka språk talar din mamma?

Senska
Vilka länder har du bott i?
Sverige, bara Sverige.
Senaste piercingen?
Öronen när jag var cirkus sju år. Gjorde det efter att vi hade haft simmuppvisning med simmskolan tror jag det var. Jag kommer ihåg att jag hoppade från 3ans trampolin. Jag var nervös, men sällan att jag skulle gått ner för stegen när alla föräldrarna satt och kollade på.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Förrgår, påväg hem från träningen.
Gay?
Haha såklart!
Har du däckat/spytt för att du druckit?

Nixy
Har du äggat ngn?

Yes I have!
Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Hahah nä så mycket toalettpapper har inte jag råd med! x)
Suger det här?

Ganska underhållande faktiskt. Bättre än att göra engelskaläxan.
Har du varit på stranden?
Jappski, dock var det några månader sedan sist.
Har du haft en stalker?
Hmm... kan man kalla någon halvstalker? I sånna fall: yes.
Minns du din/dina musiklärares namn?
Eeeehmm... inte alla.
Hur bra är din syn?
Shitgood! Kan till och med läsa nedersta raderna när man gör sånna där syntest.
Har du varit på ett party?
Jao.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Visst! Om hajarna precis har blivit matade så att de är propprädda och jag får simma i en bur så att de inte kan käka upp mig ifall att det skulle få lust. Kanske skulle jag ha på mig en riddarrustning också, bara ifall att.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?

"stackars brosan" haha.
Har du varit utomlands?
Oui, oui, oui.
Har du sett din bästa vän naken?
Nixy
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
Har bara varit på tre stycken. Som alla var fina i sig. Mammas och pappa (bröllop nummer 1) kommer jag inte ihåg någonting av tyvärr... Landet-grannens bröllop (bröllop nummer 2) var väldigt fint. Blombuketten bestod av blodröda rosor och egenplockade vita näckrosor som växer i en sjö väldigt nära mitt summerhouse. Dessutom fick man åka färga från kyrkan tillbaka till deras hus där vi åt middag osv. Äldsta kusins bröllop (bröllop nummer 3) ägde rum utomhus, utanför min farbrors hus. Istället för att kasta ris fick man blåsa sopbubblor.
Var är dina syskon just nu?
Min lill'brosa sitter i soffan och kollar på sitt favoritprogram: The Simpsons.
Vad var den senaste drömmen du minns?

Jag blev tillsammans med en klasskamrat... väldigt underlig dröm. ;s
Vilken tid gick du upp i morse?

09:45 Det är det positiva med att vara sjuk, sovmorgon.
Vad ska du göra i helgen?
Fixa iordning min prao. Har skjutit upp det lite för länge nu... Och träna med Dragons!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

"Okej. Du kan ju komma in slutar om typ 5 minuter"
När va du riktigt sjuk senast?

Idag! Eller riktigt sjuk: Någon gång i september/augusti. Typ 1½ månad sedan.
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Åh, vet inte.
Vad finns i din bakficka?

Har ingen bakficka på mina mjukisbrax.
Har du färglinser?

Nixy
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Sleepade
Vad är det första du gör på morgonen?

Klickar på snooze-knappen!
Vad ska du göra efter det här?
Eventuellt göra lite engelska, om jag inte ska skjuta upp det yttligare en månad (!!).. Väntar på att desperate houseviwes ska börja. Tisdagarnas höjdpunkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0