9Okt. 2009

2009-10-09 @ 23:20:56

Galen dag. Fredagar känns bara såååå långa i skolan, man bara går runt och väntar på att det ska bli slöjd så man efter det äntligen kan få gå hem och ha helg. Min fredag har varit lång. Slutade halv fem och direkt efter det blev jag upplockad av mami. Hela kvällen har vi + papi suttit i något lager i Huddinge och rättat nutidsorienteringsprov. Tårkigt, men pengar är viktigt att ha på cheerkontot. 
Helst skulle jag vilja att klockan blev 00.01 så jag kan börja snaska på mitt naturgodis och min ben&jerry (jag och Ollarn har en deal om att det bara är onyttigt på lördagar), men jag tror jag sparar det till imorgon. Kommer smaka så mycket bättre när jag på förmiddagen laddar inför att sitta och rätta ännu flera prov på eftermiddagen.

Men, det här (↑) är så värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0