8Okt. 2009

2009-10-08 @ 21:45:59
Jag gillar torsdagar. Inte för att det är en särskillt skön dag i skolan (slutar 10 i 5), men då vet man att det bara är en dag kvar till helg. Just nu längtar jag till lördag så att jag kan äta upp det som finns kvar av min ben&jerry. Bara 2 dagar kvar.
Annars är jag en väldigt snäll storasyster som köper godis till sin lillebror som har namnsdag. Gud vilken snäll storasyster han har alltså! Och jag har en snäll mamma som köper naturgodis till mig för att jag hade "mellannamns-namnsdag" igår, även fast vi inte firar "mellannamns-namnsdagar" i vår familj.

Nu har jag pluggat massa kemi och längtar bara efter min säng och min nya sköna kudde. Godnatt folket. ♥

Kommentarer
Postat av: my

vi slutar tillochmed FEM på torsdagat

2009-10-08 @ 22:47:55
Postat av: Frida> My

Oh my gassh, i'm going crazy

2009-10-09 @ 22:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0