18Okt. 2009: Uttråkad

2009-10-18 @ 14:15:59

Vad blir ditt namn baklänges?
Adirf
Har du gjort en snöängel i år?
Näppski
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Har inte legat på sjukhus någon längre tid (förutom när man föddes). Typ varit där en dag och väntat på att få rönka mina fingrar (förrförra (?) året när jag bröt dem) i hundra år.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja och nej. Det gick i uppfyllelse men sedan försvann det igen.
Tycker du att sengångare är söta?
JA!

(google)
Har du någon gång testat karate?
Nix
Första sporten du gick på?
Dans
Minimorötter eller pommes frites?
Pommes Frites
Vad längtar du mest till just nu?
Höstlovet om en vecka.
Hur gammal har du tänkt bli?
Gammal. Har inte tänkt på hur gammal, bara gammal.
Har du haft vattkoppor?
Yesman. Och jag hade eksem under samma period och på samma ställe som alla mina vattkoppor fanns.
Vad drömde du inatt?
Kommer inte ihåg.
Vilken tv-serie är bäst?
SATC är bästa serien! På tv nu: Desperate Housewives.
Vad åt du senast?
Mandarin.
Höga eller låga strumpor?
Varierar, men låga om man bara fick välja en sort.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
Typ att någon man älskar ska gå bort.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Händer väl.
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt.
Bikini eller baddräkt?
Bikini
Snyggaste läraren?
Hmmm.....
Är du mörkrädd?
Nej. Bara om jag ska gå där det är helt bäcksvart.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Aldrig!!
Riktig gran eller plastgran?
Riktig gran.
Tänt eller släckt när du ska sova?
Släckt.
Godaste drickan till frukosten?
Te
Vill du bli president?

Har du spelat tjej i en teater?
Gick på teater när jag var en lite plutt. Kommer inte exakt ihåg vad vi spelade har bara något svagt minne av att vi i slutet av pjäsen startade upp ett hotell och då skulle man prata på olika språk... men jag tror att alla som spelade var tjejer (både i pjäs och IRL).
Duscha eller bada?
Bada, men duschar alltid.
Har du gråtit i skolan nån gång?
Japp
Hur tar du dig till jobbet?
Åker moppe, cyklar, går eller får skjuss.
Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Säkert någon gång...
Sjunger du på toa?
Har säkert hänt, haha.
Vilken färg har din jacka?
Beige.
Använder du långkallingar?
Om det är riktigt riktigt kallt!
Är du höjdrädd?
Inte särskillt.
Vilket land vill du åka till?
USA igen, Australien, Frankrike, England, Indien, Kina... Jag vill åka till alla länder.
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Olivia och Julia igår.
Vad ska du göra NU?
Äta lunch och sedan sticka iväg på träning! TAGGAD!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0