10Okt. 2009

2009-10-10 @ 11:34:14

Oh mon dieu, il pleut, un peu! Non, il fait soliel mais froid! (Oh herre gud, det regnar, lite! Nej, det är soligt men kallt!)
Grym jag är på franska va? *hoppas inte att någonting är felstavat* Sitter här och övar lite inför provet på fredag, jag gillar franska så jag har inget emot att plugga lite på en lördag - men so provet däremot kan ju bara gå och dö.
Idag är det som sagt ännu några timmars provrättning och jag har laddat med att nu på morgonen (äntligen) äta ben&jerry och lite naturgodis. Funderar på vad jag ska ta med mig för ätbart dit bort idag, någonting som man inte behöver hålla i händerna när man äter vore bra. Typ som tuggummi. Synd att WilliWonkas mat-tuggummin inte har kommit ut, annars vore dem ett perfekt alternativ. Äh skoja bara. Men nu måste jag sätta fart.

Puss och hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0