10Okt. 2009

2009-10-10 @ 21:40:35


Bygg position?
Topp!
Lag?
Dynamite Dragons SrA
Hur många tränare har du?
Tre stycken.
Vad är roligast bygg, hopp, dans eller gymnsatik?
Bygg och gymnastik. Och köra dansen till musik.
Tävlingsresultat ?
2005 - DM silver & SM guld
2006 - DM silver & SM guld
2007 - DM silver & SM silver & 5:e placering på EM
2008 - DM silver, DM guld & SM silver och en 4:e placering.
2009 - DM guld & SM silver & 5:e placering på EM
Vilken Bring it on film är bäst?
Kommer typ bara ihåg 1:an och 2:an, så 2:an.
Träning eller tävling?
Träning, fast man tränar för att tävla...
Favorit cheerleader/cheerleaders?
När jag var liten var min idol Carro, sådå var väl hon min "favorit cheerleader". Favorit föreningar: Dynamites, Top Gun och Cheer Athletics.
Älskar du cheerleading mer än allt ?
Inte mer än mina vänner osv, men mer än alla andra sporter! (;
hösten 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0