Härlig vecka....

2009-05-28 @ 19:43:31

Måndag: Matteprov & SO läxförhör. Plugga
Tisdag: Funktionär på vårruset
Onsdag: Funktionär på vårruset
Torsdag: Teknikprov. Plugga svenska.
Fredag: Svenska redovisning & bildinläming. Träna.
Lördag: Vara funktionär på Stockholm Marathon
Söndag: Vara funktionär på Mini Marathon

Japp. Jag dör långsamt.



Jag, Emelie, Camilla och My gjorde grymmaste bildserien typ förra veckan(?). Med Mys ultra-idé, med min kamera och mig som fotograf samt resten som skådisar blev det rätt bra måste jag allt säga! Och här är resultatet (tänk bort den gråa bilden i slutet samt att det är sämsta kvalitén på bilderna). Allt är klickbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, faan va rolig<e3333333333

2009-05-30 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0