USA 2009. Dag 3

2009-03-09 @ 21:09:43

Och här kommer bilderna från onsdagen, dag 3 i Texas.


Min bästaste byggrupp.
Onsdag och vi var redo att sticka ut och shoppa igen, fast på ett "riktigt" köpcenter den här gången.

Det fanns inte bara Victoria Secret, Abercrombie and Fitch, Forever 21 m.m. Utan det fanns även en isbana i mitten av centret!


Vi såg en massa skolbussar i bilen (efter shoppingen), när vi var påväg till...

... världens största Cheergym! Vi fick träna tillsammans med Cheer Athleticsfolk (en jättebra cheerleadingförening i USA) på en av de fyra tävlingsmattorna. De hade även mattlängor för gymnastik & hopp. Samt att det var en kille som filmade när man tränade, så att man kunde få se sitt program i slow motion på stora tv skärmar för att på så sätt, förbättra allting.
G-R-Y-M-M-T!

Vi framför Cheer Athletics logga. Tillsammans med killarna som tränade med oss.

Det där var bara en 4:de del av alla priser dem hade där inne!

En grym onsdag.


Kommentarer
Postat av: Barry

Åhh, när jag ser alla bilder så börjar jag sakna USA mer och mer.

2009-03-12 @ 09:03:22
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: ellen

vad häftigt med skidskobana!

jag vill också träffa gula skolbussar och shoppa på forever 21. lyckliga du.

2009-03-16 @ 13:53:49
URL: http://rekis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0