K!

2009-08-15 @ 21:06:02

Hello! Tänkte posta ett "jag lever" inlägg eftersom jag varit ganska off från omvärlden den senaste månaden..
Igår kom jag hem från ett treveckors läger på världens bästa Vitsgarn och i dag konfirmerades jag i Oscarskyrkan med the greatest gang. VK3 2009 ♥.
Jag har fått najsigaste presenterna. Både i födelsedagspresent och konfapresent. Idag fick jag massor med fina smycken, en vacker skål och fina ljuslycktor som kommer passa bra i mitt rum! Och i födelsedagspresent fick jag parfym, en pläd, cd skiva och en moppe!! Födelsedag och konfirmation på en sommar är helt okej! haha (:

Imorgon blir det kista med mamma och träning på kvällen (kan behövas efter tre veckor på vitsgarn...). Vi hörs när vi hörs, som vanligt. C'yah.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DEJ!!!!

2009-08-15 @ 23:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0