Lohansister.

2008-09-28 @ 20:56:30


Jag och Lindah köpte Subway mackor som lunch.

söto-Lindah

Sedan kollade vi i lite affärer. Jag köpte en grön mössa från weekday.



Söto-Lindhy, igen. :)


Frida <3 beskvieer.



Några bilder från i lördags med Lindah. Vi tog inte så mycket foton men här är några. Vi började med att köpa mackor på Subway som lunch. Vi höll på att hungra ihjäl. Snåla som vi är tog vi vatten till dricka (eftersom man inte behöver betala för det). Fast jag råkade ta äppeljuice! Sen gick vi å kollade i lite affärer & secondhand. Där hittade jag en tröja å en post-väska. Lindah hittade en peak tröja för 140:- ! 

Vi gick hela shopping-götgatan och förbi medborgarplatsen och kom in i Skrapan. Där svarade vi på lite frågor om shoppingcenter & som tack fick vi köpa fika för 35kr. Man tackar ;) 

Kommentarer
Postat av: Lindah

Vi måste shoppa flera gånger :)

Puss på min lohansis :) <3

2008-09-28 @ 21:04:16
URL: http://lindahodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0