bombombom

2008-09-15 @ 20:19:13
Hej. Om mamma/pappa frågar vad jag håller på med så städar jag mitt rum - inte sitter vi datorn. Hehe. Fast jag måste städa det ikväll hursom. Men i alla fall imorgon blir det inte någon skola för mig & jag som skulle hållit uppvärmning med några tjejer ur min klass inför hela skolan. Vet inte om det kom som en befrielse eller en besvikelse. Både och kanske? Annars har dagen varit ganska seg, mest suttit framför datorn. Imorgon blir det plugg & mera bilder från fotodagen!

Anyway, är det någon som vet om det går något bra på TV ikväll?

Kommentarer
Postat av: anna

sv; tack så mycket :)

2008-09-15 @ 22:39:57
URL: http://lillquant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0