american girl

2008-09-21 @ 21:37:48
Visst ser det snyggt ut här i bloggen? Lite ironiskt.. Jag har gått och gjort som exakt alla andra bloggar - bytt till textstilen Courier New. En header kommer också upp, när jag har tid. Vet inte vad riktigt vad den ska föreställa bara, tips? Imorgon börjar skolan klockan åtta med engelska, det borde ju vara helt okej nu när jag snackat engelska i i flera dagar men det är ändå en annan sak med de klassen. Aja det löser sig, nu ska jag kolla lite på tv & berätta för pappa vad jag skulle vilja att han köper till mig när han är i USA (a).  Bye.

Blogg tips: www.floras.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Flora

men åh, TACK sötnos!

2008-09-29 @ 22:26:22
URL: http://floras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0