zero

2008-10-04 @ 17:59:20

Hello everybody. Ligger och slappar bland alla min kuddar, har ont i huvudet, mår lite illa och är trött.. men annars är det väl bra! Gårdagen var lite hetsig, gick i skolan mellan 07.50-14.10 kom hem och hade ca. en timme på mig att äta & byta om innan jag skulle iväg till träningen. Sov över hemma hos mormor inatt - blev mycket bortskämd med frukost på sängen, chokladkakor ect. Min mormor och världens bästa. Kom hem vid tre tiden idag och har inte gjort så mycket utom att packa upp väskor, sälja salami (jag har totalt sålt 7 stycken nu!) & pratat lite i telefon.
Ikväll blir det tjejkväll med flickorna, det lär väl dyka upp bilder i bloggen. Så om en halvtimme ska vi mötas och handla tillsammans, så nu ska jag göra mig i ordning och ladda kameran. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Flora

sv: javisst skulle jag kunna det men dom är typ i storlek 41 så mina föter ser ENORMA ut! puss

2008-10-04 @ 18:45:54
URL: http://floras.blogg.se/
Postat av: Nicole

Sv: JAG SA TILL :P

2008-10-04 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0