Varje gång jag träffar en vacker flicka så är hon gift - eller så är jag det..

2008-10-17 @ 21:35:09


Tjollahopp! Nu är det äntligen helg!!!!!! Imorgon ska jag ut och fotografera löv, hoppa i lövhögar, kasta löv, fotografera löv-tomma kvistar och allt det dära. Igentligen borde jag bara stanna inne hela dagen för att plugga franska & kemi. Men HEY det är bara helg två dagar i veckan!
Föresten, på bilden drar jag ett "cheer-trick" som kallas för scorpion. Nu blev ni lite mer cheerbildade. Hehe. Träningen gick också bra, helt slut efter styrka - köra programmet - köra massor med rondater and so on. Nu ska jag kolla på E.T.
P U S S

Kommentarer
Postat av: Bella

Frida skulle vi inte ta bilder tillsammans med löv och sånt ju, det hade ja iaf för mig (A)



kärlek till fridaa

2008-10-17 @ 22:07:57
Postat av: j

vem var det som skrev till mig. du eller emelie?

2008-10-17 @ 22:27:34
Postat av: Frida

svar

Bella: Jo det skulle vi göra! Fast imorgon måste jag plugga bajs mycket så jag kommer inte hinna fotorafera särskillt mycket.. så det blir bara snabbi. Men du och jag på höstlovet, om det inte är försent? :D Eller kanske på torsdag för då har jag gjort mitt sista prov? :)



Julia: Om du menar på msn (?) så var det jag & Emelie. Eller Emelie läste upp ditt namn och jag frågade om jag fick svara - sen ville hon också vara med och svarar. Fast jag var bara med på det första hon skrev, så jag vet inte vad hon skrev efter? :P

Om du menar någon kommentar på din blogg så har jag inte kommenterat den idag ;)



pusssssi

2008-10-17 @ 23:25:56
URL: http://withsoul.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha ja visst var jag het!?

Asså ååh du är så vig, så coolt! :o

2008-10-17 @ 23:55:07
URL: http://halldin.blogg.se/
Postat av: olivia

haha om man kollar låångt bak på bildenså ser man någon som sitter i rosa t-shirt, de e jag(:jag hjärta finaste friida<3

2008-10-27 @ 00:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0