supermeganicefun.

2008-10-28 @ 23:51:38

Tjenixen! Jag är megatrött, men tänkte uppdatera bloggen lite innan jag somnar.
Övernattningen hos Barry var supermeganicefun. Allt i ett ord. Vi kollade på två filmer och gossip girl avsnitt (första gången jag sett det), hade kladdkakassmet- och isbitskrig i köket, åt massor med god mat och onyttigheter, kollade på Barrys konståkningsträning (hon har skills!), kollade på det gigantic'aste av de gigantic'aste husen och skrattade sjuukt mycket + en massa mer.
Här kommer lite bildöverdos!

Typ första gången jag studsar på en och en halv månad?

Barry och Lindhy.


Så typiskt Linda...

Beroende framkallande!

Chico (?) gillade inte att bli fotograferad med blixt.. så den stängde vi av.
Sweet home Älläbäma.

Notera att det sticker ut "spetsar" på Lindas huvud, frisör/stylist; Frida. ;)
En bild på söta Barry i en av sina hundra fina konståkningsdräkter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0