När mina ögon är öppna ser jag dig, och när mina ögon är stängda ser jag dig och mig.

2008-10-16 @ 18:38:29


Idag efter skolan var jag & Ellen nere i "centrum" och spanade in den nya secondhand affären som öppnade igår. Det var massor med människor (för att vara en secondhand affär i Sundbyberg), men så var den rätt trevlig också. Med ett eget kafé & två våningar. (Alice jag hittade två mössor som skulle passat dig!)

Idag är det torsdag, vilket betyder soppa och pannkakor till middag!
psst. ser ni att jag gjort om designen?


Kommentarer
Postat av: Gillholm423

fan vad fin dikt !!!!

2008-10-16 @ 20:21:38
URL: http://angelicagillholm.devote.se
Postat av: alice

okej, frida. hur ser dom ut? på den nya stadsmissionen i sumpan alltså? hihi, det är så kul med en ny frääsch second hand butik (istället för gamla myrornas). DU visa MIG mössorna någongång :D:D

puss på dig sötunge

2008-10-16 @ 20:29:07
URL: http://enkelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0