killedbyschool.

2008-10-13 @ 16:03:44

Hejsan..
Jag har en stor "bortförklaring" till den dåliga uppdateringen och det är allt dessa pluggande. När jag inte tränar så pluggar jag, till och med på rasterna i skolan sitter man och försöker plugga! Även om det inte går särskillt bra..  Så på den lilla fritid jag har försöker jag vara med kompisar, fotografera, blogga, slappa. + att jag ska sälja julblommor nu också. Fast det är iof ganska kul & lättsålt!

Men mannar, det är bara 2 veckor kvar till höstlovet nu! yeeey.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: tack :) aa det ska jag göra! haha :D (jaaa jag lyckades skriva "ö"!)

puss :)

2008-10-13 @ 20:01:20
URL: http://nicolepippi.blogg.se/
Postat av: Naomi

Är du fotograf=) eller hur man säger =P<3

2008-10-13 @ 20:51:27
URL: http://naaomii.blogg.se/
Postat av: Barry

va duktig du är på att fota! vi syns på onsdag :)

2008-10-13 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0