Vous êtes le monde tellement plus agréable que je suis.

2008-10-01 @ 22:30:59

Hejsan. Mina ögonlock håller på att falla ner.. men jag tänkte blogga lite ändå för jag är på blogghumör! Eller någonting liknande. I vart fall har dagen varit helt okejsvej. Fick som sagt tillbaka mitt matteprov, fick veta att jag inte behövde göra omprov på NOn fast det hade jag inte heller förväntat mig. Då hade jag blivit grymt besviken. Jag är knapt nöjd med G - det beror dock på vilket ämne vi snackar om - även om jag tycker det är jättebra för andra. Jag är konstig. Men det är bra, för då kommer jag iallafall minst på "hyfsade" betyg.


Träningen gick bra, känns som vi inledde en bra vecka. Det är kul. För då är det roligt att gå till träningarna. Och eftersom alla är så söta å roliga blir man lite extra glad mitt upp i en jobbig skolvecka. Har tröttnat på skolan, även fast det är "roligare" nu i åk 8 med betyg. Å nu har jag tröttnat på min klass också, inte så att jag inte tycker om mina klasskamrater, för det gör jag(!). Men jag vet inte, jag känner bara att jag är butter (nästan) hela tiden. Så förlåt för om ni uppfattar mig som om jag går omkring och är sura på er - för det är jag inte! Bara trött och orkar inte skämta så mycket...

Det här inlägget blev lite rörigt och jag är väldigt trött, så nu ska jag duscha borsta tänderna och krypa till kojs. Imorgon är det studiedag. Fast jag tänkte inte hålla på så mycket med skolarbete, mest sova, slappa, sälja salami på kvällen & troligen gå på bio med chixen. Skickar med en bild på en lampa, tyckte den var lite cool (:P) och inlägget behöver livas upp with som pictures. Vi hörs väl imorgon, godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0