Star!

2008-12-02 @ 17:30:06

Modell.

Idag har jag haft världens bästa håltimme. I 2½timma. Jag och Adgar drog först till Hemköp och köpte kex med chokladfyllning. Och sedan fick Adgar för sig att vi skulle sticka ner till Sumpan och köpa latte, jag som inte precis är en kaffeälskare hängde med iallafall och det slutade med att vi hamnade på Stadsmissionen med en varmchoklad till A och en thé till moi. Hittade dessutom en fin pälsjacka, dock kostade den en tusenlapp plus två hundringar.. så jag får nog ta och flörta lite med mami först.
Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla min blogg www.ravverost.blogg.se

2008-12-02 @ 18:49:54
Postat av: Anonym

kolla min blogg www.ravverost.blogg.se

2008-12-02 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0